Hem & Inredning

Andrea Norrman

Andrea är 24 år och bor i Nacka tillsammans med sin sambo Linus, dottern Belle (född 2017) och sonen Louie (född 2019). Hon har alltid haft ett intresse för att skriva och när hennes kanaler började växa 2017, så blev det snabbt klart att hennes följare älskar hennes ärlighet och transparens. Andrea kombinerar dagligen lätta och glada inlägg med djupare och ärliga ämnen. Hon har nära till sina känslor och vågar dela det med sina följare, de uppskattar när hon delar med sig av det.
MÅLGRUPP (Instagram):
KÖN: Kvinnor 88% män 12%
ÅLDER: 45% – 25 – 34 år
LAND: Sverige 84%:
STAD: Stockholm 11%

Julia Bergman

Julia Bergman är 25 år, bor i Skåne tillsammans med sin sambo och två barn, Milan sex år samt Zelda som föddes förra året. Julia väntar sitt tredje barn som är planerat att föddas 2021.

Julia Bergman blev känd från TV 3´s tv-serie Unga Mammor där hon medverkar med Milan som föddes med Downs syndrom. Hon medverkar i programmet då hon vill slå hål på alla fördomar som finns om Down Syndrom och inspirera andra människor att ALLA är lika värda.

På sitt instagramkonto delar Julia Bergman med sig av bilder och filmer från sitt och sin familjs liv till sin trogna följarskara men även med ett större fokus på inredning, mode och träning.

Målgrupp:
Kvinnor 89%
Män 11%
Ålder 53% 25-34
Sverige 88 %

Underbara Clara

Clara Lidström ”UnderbaraClara” är känd för sin blogg men även för regelbunden medverkan i SVT och Sveriges Radio. Clara bor på landet utanför Umeå med sin man och två barn samt hunden Melker. Tillsammans driver de ett litet jordbruk. Clara har även släppt flera barnböcker inom mat, odla och skapa.

Bloggen fokuserar på:
Inredning, pyssel och hemmaliv (här ryms renovering, målarfärg, tapetföretag
EKO-fokus: Ekomat, byggnadsvård, ekosmink, ekoinredning, skor och kläder.
Samhällsengagemang: Kampanjer för exempelvis Svenska Kyrkan, Unicef, WWF, Skolverket etc.
Mat: Recept, råvaror, tips och guider som rör matlagning.
Odling och trädgård: Alltifrån grönsaksodling till blomsterrabatter, växthus och vackra planteringar.
Barnliv: Inredning och kläder, mat, pedagogiska böcker och spel. Produkter för ett bättre familj/mammaliv
Kläder och skönhet: Mode, skor och kläder – gärna med fokus på kvalitet och hållbarhet och eller eko.
MÅLGRUPP:
94% kvinnor och 6% män
67% av följarna är 25-44 år
77% Sverige

Håll dig uppdaterad!

Håll koll på det senaste inom sociala medier och influencer marketing genom att prenumerera på vårt nyhetsbrev!