Tiingeliinn

Kontona Tiingelinn, som drivs av Linn Andersson, handlar om familjelivet med hennes tre döttrar födda 2017, 2020 och 2022. Hon har jobbat med sociala medier i över 5 år och slog igenom i TV3s program unga mammor där hon medverkade flera säsonger.

Tillsammans med sina följare har de ett starkt community då 95% av hennes följare är kvinnor (mammor). På ett av hennes samarbeten sålde hon leksaker/ möbler för barn för 200.000 kr på bara en Instagram story, vilket visar vilket engagemang hennes följare har. 

Bild på Linn Andersson som poserar på stranden i en vit klänning med en rosa blomma i håret.
Mer om Tiingelinn

Instagram

Följare: 117 000
Räckvidd: 106 600 på Reels, 94 500 på inlägg och 20 200 på stories i snitt

TikTok

Följare: 36 000
Videovisningar: 1 000 000
Tittare: 420 000

Demografi

Målgrupp: Kvinnor 71%, Män 29%
Ålder: 25-34 år - 37%
Land: Sverige, 78%

Ring, mejla eller kom förbi kontoret!

Vill du veta mer om profilen? Fyll i formuläret!

Hör av dig! Vi berättar gärna mer om hur du eller ditt företag lyckas med influencer marketing.

Håll dig uppdaterad!

Håll koll på det senaste inom sociala medier och influencer marketing genom att prenumerera på vårt nyhetsbrev!

En bild som visar en laptop där det står influencer.